Куди і як поскаржитись, якщо відмовляють в допомозі або вимагають оплату?
Якщо під час звернення до закладу реабілітації внутрішньо переміщеній особі відмовляють у надані послуг, вимагають оплатити послуги, які покриває Програма медичних гарантій, чи зробити благодійний внесок - це є порушенням прав пацієнта та умов договору НСЗУ з медичним закладом. У такому випадку потрібно подати звернення щодо порушення:
• зателефонувавши до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77, оператор допоможе зафіксувати скаргу.
• заповнити скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ: обрати в меню зверху розділ “Громадянам”, далі - “Зворотній зв’язок. Тут можете залишати свої запитання, зауваження, пропозиції, заяви та скарги”. Або перейти за посиланням: https://cutt.ly/5eb9XKbN
Програма медичних гарантій забезпечує усім українцям однаковий безоплатний перелік та доступ до медичних послуг, незалежно від наявності статусу внутрішньо переміщеної особи. Більше про безоплатні медичні послуги, які можна отримати за Програмою медичних гарантій, в електронному посібнику «Гід по Програмі медичних гарантій для пацієнта 2024». Завантажити посібник можна за посиланням